Продавець 4G.IN.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
162 відгуків
+380 (97) 044-03-03
4G.IN.UA
Кошик

Інформація клієнтам

Гарантія та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «Інтернет-магазину 4G.IN.UA».

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Україна, м Суми, вул. Рибалка 2

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • Модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки 
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою:

м Суми, вул. Рибалка 2

Пн-Пт з 9-00 до 18-00

Сб з 9-00 до 16-00

Неділя вихідний

Телефон: +380970440303;

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Сумах, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску

Доставка і оплата
 

Увага!
Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (Нова Пошта, Укр Пошта) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за тел: 0970440303

Способи доставки

Нова Пошта

За допомогою доставки Новою Поштою, Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.

В середньому, доставка займає 1-3 дні, під час замовлення наші менеджери узгодять з Вами дату доставки перед відправкою товару.

Звертаємо Вашу увагу на те, що вартість доставки однієї одиниці товару може варіюватися в залежності від ваги і габаритів (від 40 до 250 грн.).

Вартість доставки цікавить Вас товару, Ви можете дізнатися у нашого менеджера при оформленні замовлення.

Способи оплати

Готівкова - Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України.
Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

Visa і MasterCard - Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою * Visa і MasterCard без комісії.
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
після оформлення замовлення на сайті Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

З метою забезпечення найбільш сучасних заходів безпеки онлайн-платежів ми підтримуємо послуги забезпечення безпеки Verified by Visa і MasterCard® SecureCode ™.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
* Оплата можлива тільки картами, випущеними на території України.

Безготівково - Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:
після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner