Продавець 4G.IN.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
155 відгуків
+380 (97) 044-03-03
4G.IN.UA
Кошик

Гарантія

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутність в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «Інтернет-магазину 4G.IN.UA».

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом вироба або керівництвом по його експлуатації).

 

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Україна, м. Суми, вул. Рибалка 2

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.

 

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

 

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою:

р. Суми, вул. Рибалка 2

Пн-Пт з 9-00 до 18-00

Сб з 9-00 до 16-00

Неділя - вихідний

Телефон: 0 97 044 03 03;

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Сумах, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

 

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу
  • случайные повреждения, причиненные клиентом или повреждения, возникшие вследствие небрежного отношения или использования (воздействие жидкости, запыленности, попадание внутрь корпуса посторонних предметов и т. п.)
  • повреждения в результате стихийных бедствий (природных явлений)
  • повреждения, вызванные аварийным повышением или понижением напряжения в электросети или неправильным подключением к электросети
  • повреждения, вызванные дефектами системы, в которой использовался данный товар, или возникшие в результате соединения и подключения товара к другим изделиям
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner